Veel gestelde vragen
Als wij uw aangifte inkomstenbelasting verzorgen, verzorgen wij tevens als intermediair de uitstelregeling, u hoeft hier dus zodra u bij ons in het systeem zit niets meer aan te doen, dat wordt voor u geregeld.
Kunt u mijn administratie maandelijks bijwerken, ook al heb ik kwartaal aangiften voor de omzetbelasting?
Natuurlijk kunnen wij uw administratie bijwerken in het door u gewenste tijdvak, ongeacht wanneer u aangifte omzetbelasting ingediend moet worden.
Kunt u ook de loonadministratie voor mij verzorgen?
Cfrs! & zo verzorgt geen loonadministraties, maar kan u wel verwijzen naar een derde, die daar goed in is, om dit voor u te verzorgen.
Wij hebben vragen over een administratie softwarepakket, kunt u ons helpen?
In ons werk zien wij veel verschillende administratieve pakketten en zijn dus op de hoogte van de mogelijkheden, samen kunnen we dit vertalen naar uw wensen.
Indien u uw spullen aan het verzamelen bent voor de aangiften, verzoeken wij u contact op te nemen, wij zullen u dan een afvinklijst sturen met de meest voorkomende formulieren en opgaven die nodig zijn.
Hoe lang moet ik mijn administratie bewaren?
De hoofdregel is dat u uw administratie zeven jaren bewaard, uitzondering hierop is van toepassing voor onroerend goed, door de herzieningsregeling in de btw, dient dit tien jaar te zijn.
Op welke dagen kan ik bij u terecht om mijn administratie te halen en/of brengen?
De vaste kantoordagen zijn maandag, dinsdag en donderdag. Alle overige dagen en tijdstippen zijn mogelijk op afspraak. Daarnaast is het wenselijk om van tevoren even te communiceren over een gelegen tijdstip.